Khamis, 30 Ogos 2012

ANDA GUNA HANDPHONE....APA LAGI....MULA TAMBAH NILAI DENGAN SENDIRI


Tak kira samada prepaid mahupun postpaid
(Maxis, Celcom, Digi, Umobile)

Sila tanya soalan ini pada diri anda sendiri...






Bisnis TopUp A&A Mobile


TOPUP/PREPAID/RELOAD merupakan produk yang LUAR BIASA kerana penggunanya akan membelinya berulang-ulang kali. Habis nilai kredit reloadnya atau cukup tempohnya, pasti penggunanya akan mencari mendapatkannya. Ia juga hebat kerana tidak memerlukan promosi iklan sebab semua orang (tua, muda, malah kanak-kanak) mengenalinya.

Setelah anda mendaftar, ada TIGA cara anda akan peroleh keuntungan!!
Bukan TIPU ni, memang BETUL!!!


Komisen keuntungan berbeza bergantung kepada pakej anda, makin tinggi pakej, makin banyaklah keuntungan anda.

Makin tinggi pakej anda, makin tinggi dan makin banyak level Downline yang boleh anda daftar. Maksudnya, makin besar komisen tajaan yang boleh anda nikmati..!

Logiknya, lagi tinggi pakej anda, makin ramailah downline di bawah anda,
Lagi ramai downline, lagi banyaklah komisen yang akan anda dapat,
tanpa buat apa-apa pun..!

Apa itu mendapat komisyen overriding dari downline
[komisyen jualan dari agen (downline) yg berdaftar bawah anda]???

Contoh anda ambil
Pakej 1(Manager), anda akan dapat % keuntungan Celcom (5.00%), Maxis (3.40%), DiGi (2.30%), jadi anda boleh mendaftar  Assistant Manager, Master, Dealer, Agent, Retail, 1st Retail, 2nd Retail & 3rd Retail sebagai downline anda, jika ada org nak daftar agen bawah anda ambil pakej 3rd Retail, yuran pendaftaran anda tentukan sendiri, Celcom bagi pakej 3rd Retail adalah (3.00%), Maxis (2.60%), DiGi (1.50%)

Celcom [5%-3.00% = 2.00%]
Maxis [3.40%-2.60% = 0.8%]
Digi [2.30%-1.50% = 0.8%]

Jadi
2.00% adalah komisyen dari jualan downline anda bagi jualan celcom dan 0.8% bagi maxis dan digi. Kalau jumlah agen anda menjual topup Celcom RM5000 sebulan,
 
2.00% daripada RM5000 = RM100
[Anda akan mendapat komisyen RM100 dari jualan downline anda tersebut]

Kalau anda ada 10 org agen bawah anda mendaftar pakej 
3rd Retail dan jualan agen bawah anda setiap bulan adalah RM5000,
RM5000 x 10org = RM50000,

2.00% daripada RM50000 = RM1000!!!
[Anda akan mendapat komisyen RM1000 dari jualan downline anda tersebut]


[Komisyen tersebut akan terus dimasukkan ke dalam akaun jualan topup anda]

Anda tidak boleh mendaftar agen bawah anda dengan pakej
sama level dengan anda.


[Maksudnya]

Jika anda daftar pakej 1 [Manager (MG) ]
* Boleh mendaftar  Assistant Manager, Master, Dealer, Agent,
Retail,1st Retail, 2nd Retail & 3rd Retail

sebagai downline anda


Anda boleh cari seramai yang boleh untuk jadi agen topup bawah anda.

Contoh anda kenakan yuran RM100, server akan tolak
hanya RM5 SAHAJA untuk daftar agen baru,

Jadi anda untung RM95!!!

1 hari RM95, 1 bulan = RM95 × 30 = RM2850!!!

Jualan topup,
1 hari anda jual 40 topup = 40 × 50sen = RM20.00,

1 bulan……30 hari = 30hari × RM20.00 = RM600!!!

Total = RM2850 + RM600 = RM3450 SEBULAN!!!
[tidak termasuk dari komisyen overriding dari downline]

Boleh dikatakan anda akan dapat
RM3450 + RM1000 = RM4450 SEBULAN!!!

Ada 3 PERKARA yang bergantung kepada pakej anda :

1. Percentage (%) keuntungan jualan TOPUP
(Sila lihat table % keuntungan jualan setiap Telco di bawah. Contoh untuk Telco Celcom, pakej Manager % keuntungan jualannya ialah 5% berbanding pakej Third Retail cuma 3% sahaja. )

2. Bilangan lapisan downline
(Makin ramai, makin banyak untung anda dapat masa caj yuran daftar. Jika anda ambil pakej Manager, anda boleh mendaftarkan downline dari pakej Third Retail sehingga pakej Asst. Manager. Bagi setiap pendaftaran, hanya
RM5 ditolak dari modal anda. Bayangkan jika anda mengenakan yuran untuk pakej Asst. Manager anda RM80 bagi pendaftaran downline Asst. Manager, maka RM75 milik anda)

3. Bilangan downline
(Makin ramai, makin banyak komisen anda. Bayangkan jika di bawah anda sebagai Manager mempunyai ramai downline pakej Asst. Manager, maka sudah pasti downline-downline anda akan mendaftarkan downline-downline di bawahnya juga seperti anda. Bilangan downline-downline anda akan berkembang tanpa henti.)

Contoh Group yang mengambil pakej Master
Table di bawah menunjukkan percentage keuntungan jual topup : 

CONTOH PRODUK 3 TELCO UTAMA

PAKEJ DAN YURAN DAFTAR
Pakej
Kod
Yuran Daftar
Modal Awal Diberi
Manager
MG
RM100
RM40
Asst. Manager
AM
RM80
RM30
Master
M
RM70
RM20
Dealer
D
RM60
RM20
Agent
A
RM50
RM20
Retail
R
RM40
RM10
First Retail
FR
RM30
RM10
Second Retail
SR
RM20
RM10
Third Retail
TR
RM10
0
Nota : Modal awal akan diberikan sebaik sahaja pendaftaran anda Berjaya.
          Yuran Daftar & Modal Awal ditentukan sendiri oleh Upline.

PENERANGAN KELEBIHAN SETIAP PAKEJ
Pakej Third Retail (TR) = RM10
TIADA MODAL AWAL
CELCOM 3.00%, MAXIS 2.50%, DIGI 1.50%
Bantuan Careline 12 jam (9.00pagi-9.00mlm)
Dapat SMS report transaksi.
Perkhidmatan topup 24 jam/365 hari.


Pakej Second Retail (SR) = RM20

DAPAT MODAL AWAL PERCUMA RM10
CELCOM 3.25%, MAXIS 2.70%, DIGI 1.60%
Bantuan Careline 12 jam (9.00pagi-9.00mlm)
Dapat SMS report transaksi.
Perkhidmatan topup 24 jam/365 hari.    

 
Pakej First Retail (FR) = RM30
DAPAT MODAL AWAL PERCUMA RM10
CELCOM 3.50%, MAXIS 2.80%, DIGI 1.70%
Bantuan Careline 12 jam (9.00pagi-9.00mlm)
Dapat SMS report transaksi.
Perkhidmatan topup 24 jam/365 hari.


Pakej Retail (R) = RM40
DAPAT MODAL AWAL PERCUMA RM10
CELCOM 3.75%, MAXIS 2.90%, DIGI 1.80%
Bantuan Careline 12 jam (9.00pagi-9.00mlm)
Dapat SMS report transaksi.
Perkhidmatan topup 24 jam/365 hari.

Pakej Agent (A) = RM50
DAPAT MODAL AWAL PERCUMA RM20
CELCOM 4.00%, MAXIS 3.00%, DIGI 1.90%
Yuran pendaftaran downline ditentukan sendiri oleh anda.
Boleh mendaftarkan Retail, 1st Retail, 2nd Retail, 3rd Retail & Retail sebagai downline tanpa had.
Menerima komisyen hasil jualan downline.
Bantuan Careline 12 jam (9.00pagi-9.00mlm)
Dapat SMS report transaksi.
Perkhidmatan topup 24 jam/365 hari.


Pakej Dealer (D) = RM60
DAPAT MODAL PERCUMA RM20
CELCOM 4.25%, MAXIS 3.10%, DIGI 2.00%
Yuran pendaftaran downline ditentukan sendiri oleh anda.
Boleh mendaftarkan Agent, Retail, 1st Retail, 2nd Retail, 3rd Retail, Retail dan Agent sebagai downline tanpa had.
Menerima komisyen hasil jualan downline.
Bantuan Careline 12 jam (9.00pagi-9.00mlm)
Dapat SMS report transaksi.
Perkhidmatan topup 24 jam/365 hari.


Pakej Master (M) = RM70
DAPAT MODAL AWAL PERCUMA RM20
CELCOM 4.50%, MAXIS 3.20%, DIGI 2.10%
Yuran pendaftaran downline ditentukan sendiri oleh anda.
Boleh mendaftarkan Agent, Retail, 1st Retail, 2nd Retail, 3rd Retail, Retail, Agent dan Dealer sebagai downline tanpa had.
Menerima komisyen hasil jualan downline.
Bantuan Careline 12 jam (9.00pagi-9.00mlm)
Dapat SMS report transaksi.
Perkhidmatan topup 24 jam/365 hari.

Pakej Assistant Manager (AM) = RM80
DAPAT MODAL AWAL PERCUMA RM30
CELCOM 4.75%, MAXIS 3.30%, DIGI 2.20%
Yuran pendaftaran downline ditentukan sendiri oleh anda.
Boleh mendaftarkan Agent, Retail, 1st Retail, 2nd Retail, 3rd Retail, Retail, Agent, Dealer dan Master sebagai downline tanpa had.
Menerima komisyen hasil jualan downline.
Bantuan Careline 12 jam (9.00pagi-9.00mlm)
Dapat SMS report transaksi.
Perkhidmatan topup 24 jam/365 hari.


Pakej Manager (MG) = RM100
DAPAT MODAL AWAL PERCUMA RM40
CELCOM 5.0%, MAXIS 3.4%, DIGI 2.3%
Yuran pendaftaran downline ditentukan sendiri oleh anda.
Boleh mendaftarkan Agent, Retail, 1st Retail, 2nd Retail, 3rd Retail, Retail, Agent, Dealer Master dan Assistant Manager sebagai downline tanpa had.
Menerima komisyen hasil jualan downline.
Bantuan Careline 12 jam (9.00pagi-9.00mlm)
Dapat SMS report transaksi.
Perkhidmatan topup 24 jam/365 hari.


STEP/CARA MENDAFTAR/MENYERTAI A&A MOBILE:

Caranya MUDAH saja. Ikuti langkah-langkah seperti di bawah:-

1.  Sebelum bank in, pilih pakej daftar (seperti yang diterangkan di atas). Buat pembayaran dengan bank in contoh RM50 (untuk pakej Master). ke mana-mana akaun bank saya
(MOHAMAD SHALEHUDIN BIN MOHAMAD NODIN) seperti di bawah :-
i.   Bank Maybank ( MBB ) - 151016943916
ii.  Bank CIMB  - 013-700-04934526
2.  Selepas membuat pembayaran (harga ikut pakej) ke salah 1 akaun bank di atas, sila SMS pada saya  dengan Format seperti berikut:


Sila Taip :

DAFTAR*[nama anda]*[alamat]*[no hp yang ingin didaftar]*[kod pakej]*[bank]*[tarikh]*[masa]*[jumlah bankin]*[email anda]

Contoh:

DAFTAR*Siti Zulaikha Fahmi*Kuala Lumpur*0131234567*M*CIMB *15/09/2011*3.15pm*RM50*zulaikha@ymail.com

Hantar SMS Ke: 012-9656470/019-7957692  (Cikgu Fadli)

Nota : Anda boleh bank in lebih, contoh untuk pakej Master, katakan anda bank in RM80, maka RM30 (yg lebih) itu saya akan transfer sebagai modal anda. Keseluruhan baki awal anda akan dapat RM40.

3.  Selepas saya daftarkan anda ikut pakej yang anda pilih, anda akan menerima pengesahan SMS daftar daripada admin Benz Mobile, mengandungi ID, dan PIN password anda.

4.  Selepas itu rujuk email anda, Bimbingan Lengkap Lengkap telah saya send untuk panduan anda, menjalankan bisnis dengan berkesan.









Contoh Harga Selepas Diskaun Untuk Produk RM10.00:


Maxis
Celcom
Digi
Pakej Third Retail (TR)
RM9.75
RM9.70
RM9.85
Pakej Second Retail (SR)
RM9.73
RM9.67
RM9.84
Pakej First Retail (FR)
RM9.72
RM9.65
RM9.83
Pakej Retail (RR)
RM9.71
RM9.62
RM9.82
Pakej Agent (A)
RM9.70
RM9.60
RM9.81
Pakej Dealer (D)
RM9.69
RM9.57
RM9.80
Pakej Master (M)
RM9.68
RM9.55
RM9.79
Pakej Asst Manager (AM)
RM9.67
RM9.52
RM9.78
Pakej Manager (MG)
RM9.66
RM9.50
RM9.77



Contoh Harga Selepas Diskaun Untuk Produk RM30.00:

Maxis
Celcom
Digi
Pakej Third Retail (TR)
RM29.25
RM29.10
RM29.55
Pakej Second Retail (SR)
RM29.19
RM29.03
RM29.52
Pakej First Retail (FR)
RM29.16
RM28.95
RM29.49
Pakej Retail (R)
RM29.13
RM28.88
RM29.46
Pakej Agent (A)
RM29.10
RM28.80
RM29.43
Pakej Dealer (D)
RM29.07
RM28.73
RM29.40
Pakej Master (M)
RM29.04
RM28.65
RM29.37
Pakej Asst. Manager (AM)
RM29.01
RM28.57
RM29.34
Pakej Manager (MG)
RM28.98
RM28.50
RM29.31


Cara pengiraan profit Untuk Jualan Celcom RM10.00:

Sebagai contoh anda mempunyai modal sebanyak RM100 dan anda menjual Top Up Celcom RM10. Anda akan mendapat profit RM0.50 (Manager) kerana:

RM10 x 5.00% = RM0.50
Modal Asal = RM100
Modal Selepas Jualan = RM90.50

Ini kerana server hanya akan menolak RM9.50 sahaja daripada akaun anda.
Di bawah adalah harga produk mengikut Pilihan Pakej dan profit setiap pakej. Anda boleh melihat harga di bawah. Apabila anda menjual topup anda menggunakan topup, server hanya akan memotong pada harga seperti di bawah sahaja dan profit anda akan kekal dalam bentuk modal. Anda perlu terus menjual supaya profit anda semakin bertambah.

Katakan anda membeli topup di kedai, adakah anda boleh mendapat harga seperti di bawah? Jika anda menjadi agen topup aamobile, anda boleh mendapat harga topup hanya seperti di bawah mengikut pakej dan nikmati pelbagai faedah mengikut pakej.


p/s: Harga di atas adalah harga produk di mana ia akan berubah dari semasa ke semasa kerana kenaikan cukai oleh Syarikat Telco seperti Celcom, Maxis dan Digi. Segala perubahan tidak akan dimaklumkan kepada semua agen terlebih dahulu.

Apabila anda menjual sesuatu produk, hanya harga produk sahaja akan di tolak (harga selepas tolak profit) bukan harga asal produk sama ada RM3, RM10, RM30 dan sebagainya. Tetapi pelanggan akan membayar penuh. Di sini anda sudah mendapat profit anda itu.


KOMISEN TAJAAN DAFTAR DOWNLINE
Pakej
Kod
Yuran Daftar
Komisen Bersih Tajaan
Asst. Manager
AM
RM60
RM55
Master
M
RM50
RM45
Dealer
D
RM40
RM35
Agent
A
RM30
RM25
Retail
R
RM25
RM20
First Retail
FR
RM20
RM15
Second Retail
SR
RM15
RM10
Third Retail
TR
RM10
RM5
Nota : Komisen Bersih Tajaan Tunai anda akan perolehi dari pendaftaran setiap downline anda.
          Yuran Daftar Downline ditentukan sendiri oleh Upline. Angka di atas hanya contoh shj.




PRODUK RELOAD & KOD PRODUK
Telco
Kod Telco
Contoh
Maxis (Auto)
M
M3, M4, ... M20, ... M30, ... M100, M200
Celcom (Auto)
C
C3, C4, ... C20, ... C30, ... C100, C200
Celcom (PIN)
CP
CP5
Digi (Auto)
D
D5
Digi (PIN)
DP
DP10, DP30
uMobile (Auto)
U
U5, U10, U30, U50, U100
TuneTalk
T
T10
iTalk
IT
IT10 & IT30
XOX
X
X3, X4, ... X20, ... X30, ... X100
Nota : Angka selepas Kod Telco, ialah NILAI Reload. Cth M3=Maxis RM3.
          Bagi Maxis & Celcom (Auto), ia mempunyai nilai dari serendah RM3 sehingga RM200.


CARA ORDER RELOAD SECARA SMS
1.     Contoh Order Maxis RM10 ke no hp 0123456789. Format SMS adalah:

M10  0123456789

Send/Hantar ke Gateway:      
Maxis 0142182871 / 0179407534
Celcom 0132041456/0132009680/0139059681/0148455476
Digi 0169615945

2.    Contoh Order Celcom RM15 ke no hp 0193456789. Format SMS adalah:

C15  0193456789

Send/Hantar ke Gateway:      
Maxis 0142182871 / 0179407534
Celcom 0132041456/0132009680/0139059681/0148455476
Digi 0169615945

3.    Contoh Order Digi (PIN) RM10 ke no hp 0163456789. Format SMS adalah:

DP10  0163456789

Send/Hantar ke Gateway:      
Maxis 0142182871 / 0179407534
Celcom 0132041456/0132009680/0139059681/0148455476
Digi 0169615945

Bagi Digi Pin ini, PIN nya akan anda dapat bersama-sama reply transaksi order anda daripada sms gateway. Jadi anda kena foward PIN Digi itu kepada pembeli anda. Pembeli Digi tadi akan aktifkan PIN tersebut untuk mendapatkan nilai reloadnya.

4.    Order Ulangan No Yang SAMA, pada hari yang sama. Contoh Order Maxis RM10 ke no hp 0123456789. Format SMS adalah:

KodNilai<TITIK>Bil.Transaksi<TITIK>NoPelanggan<TITIK>PIN

M10.2.0123456789.1234

Send/Hantar ke Gateway:      
Maxis 0142182871 / 0179407534
Celcom 0132041456/0132009680/0139059681/0148455476
Digi 0169615945

5.    Order untuk beberapa no dalam 1 sms order, tambah nilai berganda. Format SMS adalah:

M10.0129876543, D5.0169876543, HT10.0173456789, C5.0199876543.1234

Send/Hantar ke Gateway:      
Maxis 0142182871 / 0179407534
Celcom 0132041456/0132009680/0139059681/0148455476
Digi 0169615945


CARA TAMBAH MODAL
1.     Bank in / Transfer sejumlah wang ke mana-mana akaun berikut:
Maybank BENZ MOBILE – 553056010247
CIMB BENZ MOBILE – 03040010033055
Bank Islam (BIMB) ADAM HADZRIQ ROZLAN03054020425937

Transfer secara internet banking sebaik-baiknya, anda masukkan email company (anamobile2010@gmail.com) bagi tujuan bukti kepada company membuat rujukan pengesahan bank in anda.

2.    Sebelum hantar SMS claim modal, anda perlu request no PIN dari SERVER Gateway. Katakan anda bank in, RM100 ke akaun CIMB Benz Mobile pada 13/12/2011, 11:30am. Cara  request no PIN, taip SMS:

PIN.JUMLAH(TAMBAH 000).1234

Contoh SMS :  PIN.100000.1234

Send/Hantar ke Gateway:      
Maxis 0142182871 / 0179407534
Celcom 0132041456/0132009680/0139059681/0148455476
Digi 0169615945

Selepas dapat no PIN dari Server, SMSkan info bank in, ikut format spt ini:

DEP.NO PIN.NAMA BANK.AMAUN,TARIKH,MASA

Contoh SMS :  DEP.100.345.CIMB.RM100,13/12/2011,11:30AM

Send/Hantar ke Gateway:      
Maxis 0142182871 / 0179407534
Celcom 0132041456/0132009680/0139059681/0148455476
Digi 0169615945

Pastikan anda menerima SMS makluman daripada SERVER Gateway “Deposit anda akan diproses dlm masa 3 jam. Tambah modal dari jam 9am-6.30pm setiap hari. Sekiranya dihantar selepas jam 6.30pm tidak akan diproses

3.    Bank-in/transfer hari ini, SMS keesokan harinya - amalan sebegini TIDAK AKAN DILAYAN!


CARA DAFTAR DOWNLINE
1.     Katakan anda mengambil pakej Manager, maka sebagai Manager anda boleh mendaftarkan downline di bawah anda sehingga pakej Asst. Manager. Bayaran yuran daftar mereka, ditentukan sendiri oleh anda. Bakal downline tersebut dikehendaki membuat pembayaran pada anda selaku upline mereka.

2.    Format SMS daftar downline:
DAFTAR<*>Nama<*>Alamat<*>No Telefon<*>Kod Level<*>PIN
DAFTAR*FAHMI FAUZI*TERENGGANU*0134567890*D*1234

Send/Hantar ke Gateway:      
Maxis 0142182871 / 0179407534
Celcom 0132041456/0132009680/0139059681/0148455476
Digi 0169615945

3.    LARANGAN: Tidak dibenarkan menggunakan Yahoo Messenger (YM) untuk membuat pendaftaran Downline. Pendaftaran Downline hanya melalui SMS.

Untuk lain-lain transaksi seperti Daftar ID Yahoo Messenger, Tukar PIN, Semak Baki, Transfer Modal Kepada Downline, Ubah Level Downline dan lain-lain, sila rujuk dalam FORMAT SMS yang disertakan.


CARA UPGRADE PAKEJ
Untuk upgrade level pakej anda, sila hubungi sponser (penaja) anda. Sponser ialah orang yang mendaftarkan anda menyertai bisnis ini. Hanya dia (sponser anda) yang boleh upgrade level pakej anda.
Katakan anda pada asal didaftarkan oleh saya pakej Agent, kemudian anda ingin upgrade pakej level anda kepada pakej Manager. Maka tindakan anda ialah sms @ hubungi saya untuk tindakan saya.

CARA SETKAN  1 SEN SMS UNTUK NOMBOR AA MOBILE GATEWAY
(Applicable for prepaid customer only)
To activate the Activ5 service, Hotlink customers need to do the following:
 1. Call 1312
 2. When prompted with instruction, please
Step 1:
Press 1
Step 2:
Choose a number between 1 -5 to set the Activ5 numbers. Example, Press 1 to key in your first number
Step 3:
Press *
Step 4:
Key in 012 or 017 phone number of your choice (Key-in 017-9407534/ 014-2182871)
Step 5:
Press * to confirm the 012 or 017 phone number you have key in.
 
 To activate the Friends and Family service, DiGicustomers need to do the following:
 1. Call centre IVR at 016-221 1800
 2. When prompted with instruction, please


Step 1:
Press 2 (Go to Friends and Family service)
Step 2:
Press 1 (To Register New Friends and Family Number)
Step 3:
Key in New Friends and Family Number (Key-in 016-9615945)
Step 4:
Press 1 (To Confirm)
 
 To activate the 8Pax service, Celcom Xpax Prepaid customers need to do the following:
Step 1:
Write Message : 8Pax ON send to 28882
Step 2:
Write Message : 8Pax ADD 013-9059681/ 013-2041456/ 013-2009680 send to 28882
 
 To activate the Teman20 service, Celcom Blue Prepaid customers need to do the following:
Step 1:
Write Message : Teman ON send to 28882
Step 2:
Write Message : Teman ADD 013-9059681/ 013-2041456/ 013-2009680  send to 28882

Cara di atas supaya anda meletakkan salah 1 no server gateway AA Mobile dalam list no istimewa anda supaya anda dapat menikmati caj sms yg terendah (1sen/sms). Tak kira anda order apa Telco topup, anda seharus menggunakan 1 no server gateway AA Mobile yg sama Telco (rangkaian) anda, yg telah anda setkan dalam list no istimewa anda.


Saya sertakan link website yang berkaitan dengan bisnis A&A Mobile untuk anda dapat gambaran lebih lanjut:


Website Syarikat (hanya member berdaftar yang boleh akses):

http://webreporting.dyndns.org:1000/


Website admin (boss) A&A Mobile :

http://aamobiletopup.blogspot.com/


Link website upline saya :

http://kaireload.blogspot.com/



Center Gateway aamobile
Celcom      :      0132041456/0132009680/0139059681/0148455476
Maxis        :      014-2182871/017-9407534
Digi         :      016-9615945
Ym           :      aamobiletopup20/aamobiletopup

NO HP ADMIN aamobile
CARELINE         :      09-9557481
                     :      014-5001261
:      017-9775864
:      013-9009134
EMAIL             :      careline_zm@yahoo.com
                                anamobile2010@gmail.com
                                mjytrade@yahoo.com

Ayuh!!!  Apa tunggu lagi, rebutlah peluang menjana pendapatan secara MUDAH, Smart dan BERKESAN melalui HandPhone anda. Sebarang pertanyaan tentang bisnis topup ini, anda boleh sms@hubungi saya di 012-9656470/019-7957692 untuk respon yang cepat.


Sekian. Terima kasih.


MOHAMAD SHALEHUDIN BIN MOHAMAD NODIN 
UNIVERSITI TEKNOLOGI MALAYSIA
No. HP : 017-7696497
Email Rasmi : shalehudin25@gmail.com
FaceBook :  Shale Zuhnun Al Waldan


Group yg BESAR (ramai downline) menjamin komisen overding & komisen tajaan yg BESAR. Potensi anda sebagai Upline untuk menikmati kedua-dua komisen secara maintain dan berkekalan. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan